woensdag 21 mei 2014

Ontdek je plekje

Door de komst van het heerlijke weer werd ik de afgelopen dagen menigmaal naar buiten gelokt. En ik was verrast door wat ik ineens allemaal zag in mijn dorp.

Waarlijk, er was een geheel nieuw strand in onze achtertuin aangelegd in de tijd dat wij winterslaap hielden!


En een eindje verderop, op het landgoed Doornik, was een heel Wijland neergestreken. Wijland? Ja, een mobiele camping voor zogenaamde wijmensen, mensen die gezamenlijk willen genieten op een mooi gelegen weiland. Dit jaar in Lent, volgend jaar weer ergens anders. Op deze kleine, sfeervolle en natuurvriendelijke camping kun je kiezen uit verschillende slaapgelegenheden: een pipowagen, een originele indiaanse tipi of gepimpte oldtimercaravan. Eten doe je het liefst gezamenlijk bij het kampvuur.Wil je daarna lekker badderen? Dat kan in de hottub!


Goh, zo ontdek je je plekje nog eens!

2 opmerkingen:

E* zei

Dat brengt acuut herinneringen naar boven aan onze bezoekjes vroeger, aan het 'Busloose strandje'! Geniet er maar van. Ik kan erover meepraten; het is een voorrecht als je in zo'n mooie omgeveving woont.

Festina Lente zei

Wij begrijpen elkaar ;-)