woensdag 2 april 2014

Zwanger


Heel bedeesd sprak mijn zoon mij op vertrouwelijke wijze aan in de keuken; zijn vriendin was zwanger. Wat nu?

Ik was verbijsterd. Kwam net onder de douche vandaan en wilde nog een beker warme melk nemen voor het slapengaan en dan zo'n bericht!

Maar na een paar minuten kon mijn zoon zijn gezicht niet meer in de plooi houden: het was een 1 aprilgrap....
Wraak voor de grap die wij eerder die dag met hem hadden uitgehaald, namelijk dat we een weekend met z'n allen zouden weggaan en hij dus alle afspraken voor komend weekend moest afzeggen; van zoiets vergaat de puberwereld.

De kracht van een gezin: het feilloos weten te vinden van elkaars zwakke plekken.

4 opmerkingen:

harrieknip zei

hier heb ik echt van genoten. je kunt trots zijn op je gezin!

Festina Lente zei

Echt, je had er bij moeten zijn!

Tijmen zei

Haha, wat een baas!

Festina Lente zei

In eigen buik!