maandag 10 september 2012

Abercrombie & Fitch


Soms leer je op vakantie meer dan bij een cursus. Zo heb ik bijvoorbeeld veel kennis opgedaan tijdens ons jaarlijkse studievriendenreunie in Epen. Ik weet nu dat er een Abercrombie and Fitch (A and F) de hipste winkel in de wereld is en er binnenkort een in Amsterdam komt. En dat je in zo'n A and F winkel met de boys die daar in de winkel rondlopen met hun goddelijk afgetrainde ontblote bovenlijf op de foto mag. De mannen trouwens idem dito met de aldaar eveneens rondlopende zeer kortgerokte dames.

Mooie manier om klanten te trekken. Iets voor de bibliotheken in Nederland? Ik weet zeker dat de bezoekerscijfers dan zullen stijgen!

Hieronder een filmpje van een boy die de klanten de winkel binnenlokt:


2 opmerkingen:

Lewi zei

Het zijn inderdaad héél vreemde winkels. Ze hebben erg leuk spul, maar de winkels zijn donker, de muziek staat veel te hard, en overal hangen posters van blote mannen die duidelijk niet de kleren dragen die ze moeten aanprijzen. Tja, het blijkt een goed concept. Behoorlijk prijzig trouwens, maar mijn A&F polootje is inderdaad wel één van de leukste die ik heb.

Festina Lente zei

Lucky you!