zondag 15 april 2012

Met rechts getypte woorden positiever

Als ik computer/ gecomputerd heb, heb ik eerder last van mijn rechter- dan van mijn linkerhand. En toch werkt mijn linkerhand (blind) harder op het toetsenbord. Maar mijn rechterhand doet weer meer muiswerk.

Als ik echter vooral positieve woorden zou willen tikken, zou mijn rechterhand het nog drukker krijgen; woorden die voornamelijk op de rechterhelft van het toetsenbord getypt worden, zouden namelijk positiever beoordeeld worden dan woorden die voornamelijk met links getypt worden.

Testje: welke woorden denk je dat voor het grootste deel met rechts getypt zijn in dit stukje? En word je daar blij van?

2 opmerkingen:

katharina zei

Mooie nagels!
Muiswerk is ook mooi en positief.
Nog mooier is de outfit van je blog geworden. How comes?

Festina Lente zei

:-) nieuwe sjablonen bij Blogger beschikbaar. Nieuwe lente, nieuw geluid...