woensdag 16 maart 2011

Tussen haakjes: nieuwe volger

Kijk, weer een nieuwe volger: Judith. Ik ken Judith niet persoonlijk, maar we hebben wel iets gemeenschappelijks: we hebben allebei klassieke talen gestudeerd, met als verschil dat zij er nog les in geeft (ikzelf al bijna 10 jaar niet meer). Verder weet ik niet veel van haar; wat ik weet komt uit haar weblog: tussen HAAKjes. Daaruit weet ik dat ze enorm creatief is, van haken, poppetjes en oorbellen houdt.

En reclame, dus ik ben heel erg benieuwd wat ze van reclame in de bibliotheek vindt! Welkom, Judith!

2 opmerkingen:

Iudith zei

haha, dat is ook wat, zoek je 'dat leuke artikel over de ablabs', kom je terecht op een blog die leuk lijkt om te volgen, en voor je het weet sta je er zelf op!

Tja, reclame in de bieb, van mij mogen ze, zolang het niet te gek wordt. Ik denk dat ik er zelf toch niet op let, als ik op zoek ben naar een boek (classici en boeken he...). Maar misschien moeten we dat er dan niet bij vertellen, het moet tenslotte wel geld opleveren, als je het dan toch doet.

Festina Lente zei

Ja, het is een wondere wereld, die blogwereld! Zelf heb je trouwens ook een leuk weblog! Ik heb gelijk maar even reclame voor je gehaakt eh gemaakt!