zaterdag 2 januari 2010

Durf jij?



Op oudjaarsdag nota bene heb ik voor het eerst sinds lange tijd old skool weer een CD bij Kroese gekocht en wel 'durf jij' van Ellen ten Damme (tekst door Ilja Leonard Pfeijffer). En hij is prachtig! Ik heb 'm de hele dag opstaan: poëzie is misschien nog wel het fijnst om via muziek tot je te nemen.

Dat het met de teksten wel snor zat, vermoedde ik al wel toen ik hoorde dat ze door Ilja geschreven waren, maar wist ik helemaal zeker toen De papieren man er een lovende recensie over schreef.

Allemaal kopen!

Leuk is ook deze opname in Paradiso met een trotse Ilja Leonard Pfeijffer op de eerste rij.

3 opmerkingen:

schrijverdezes zei

En toen had je schrijverdezes er nog niet eens over gelezen... Ik heb het zelfs tot haar recensiepagina geschopt (even een beetje naar onderen scrollen). Was ik trouwens helemaal vergeten, maar toen ik via Google mijn eigen blogstukje wilde opzoeken kwam ik het (weer) tegen.
Goeie tip van die cd, ik had er wel een keer aan gedacht, maar was dat (natuurlijk) ook weer vergeten.

Dzjiedzjee zei

Ik zal kijken of ik 'm (nog older skool) via onze bieb kan lenen.
Dank je voor de tip ;-)

Festina Lente zei

@ schrijver: leuk, en dat zo onafhankelijk van elkaar! Ik heb de CD ook gekocht om hen te steunen, zodat ze meer van zulks uit gaan brengen...

@ GertJan: ook een goed idee natuurlijk! Ik hoop dat je 'm mooi vindt!