woensdag 30 december 2009

Ontvrienden?


Ontvrienden is het woord van het jaar 2009. Mij gebeurt het tegenovergestelde: ik krijg er steeds meer virtuele vrienden bij. (Dat komt natuurlijk doordat ik altijd wat stadia achterloop. Ik ben nog maar een 2.0 beginneling, terwijl sommigen al 2.0 suïcide plegen).

Een paar dagen geleden nog, op Facebook: een vriendenverzoek van Frans Timmermans. En dat terwijl ik besloten had dat iemand die nu nog vrienden van mij wilde worden op Facebook, minstens minister of bekende schrijver of dichter moet zijn.

Brutale aap hoor, die Frans!

4 opmerkingen:

Unknown zei

Het is een gebeuren dat mij nogal doet denken aan de vele problemen die er de laatste tijd zijn opgedoken. Waarbij een ondoordachte aanpak tot zo'n dingen kan lijden. Net zoals met het drinken, roken, en andere mogelijk verslavende middelen kan je ook dit met mate gebruiken. Dan zijn al die problemen er niet zo. 'k Zie het vooral als een mentaliteitsprobleem.

Festina Lente zei

Juist: geniet en contact met mate!

Unknown zei

Lees net dit bericht over de impact van Facebook op huwelijken. Een mooie illustratie.

Festina Lente zei

Oei, dit klinkt wel ziek. Sommige mensen kun je eigenlijk niet aan zulke middelen zetten.