zondag 16 augustus 2009

Thuiskomst en lezen

Vroeger lag er, als je van vakantie terugkwam, een hele stapel kranten, die een of andere aardige buurvrouw voor je opgestapeld had, voor je als 'te lezen'. En aangezien ik altijd bang ben iets te missen, ploegde ik ze toch maar even door.

Later werd het mogelijk om de krant voor een x-aantal weken op te zeggen. Zo, dat bespaarde veel tijd! Een soort opluchting bij thuiskomst, omdat het nieuws toch niet meer terug te halen was.

En nu is daar de RSS-reader voor teruggekomen. Ik heb ze doorgeploegd, die 'kranten'. Zou je ook een vakantieregel kunnen opstellen voor je RSS-abonnementen? 'Alles markeren als gelezen' kan ik niet over mijn hart verkrijgen......

2 opmerkingen:

Unknown zei

Voor de vakantie zou je een feed kunnen nemen op google news, op basis van je eigen trefwoorden...maar dan nog blijft het een stortvloed vermoedelijk...

Festina Lente zei

Hallo zeg, ik wil juist minder te lezen hebben bij terugkomst, niet MEER!