donderdag 2 juli 2009

Monaco

We gaan vandaag naar Monaco, zei de instructeur blij. Nou, mij leek het ook wel wat!
Maar wat bleek, we gingen in de spinningruimte de eerste etappe van de Tour de France (die zaterdag van start gaat) fietsen. Met dit weer!

De instructeur had in ieder geval goed zijn best gedaan een Franse sfeer te creëren door allemaal Franse liedjes te draaien. En, heel verrassend, bij het uitfietsen ineens Billie Jean.

Hé, was dat nou een traan of een extra zweetdruppel die langs mijn wang gleed in de plas zweet onder mijn fiets? Dat weet alleen Michael, want die ziet nu alles. Nu wel.

6 opmerkingen:

schrijverdezes zei

Nou dacht ik toch dat de Tour in R'dam van start ging... Hoe zit dat?

Festina Lente zei

Als ik op de site van de TdF kijk, zie ik niets staan van Rotterdam, maar ik volg zelf niets van de TdF. Kweet dus niet.

Lewi zei

Nog een jaartje wachten, schrijver: dat is pas in 2010.

Strangebrew zei

Ik nog zwaaien, jij maar spinnen...
:)
Heb je het boek ontvangen?

Festina Lente zei

Ja, leuk, ik doe mee!

En zwaaien: waar dan? Ik zag je niet op de powerpoint :)

schrijverdezes zei

Het was me door een collega verteld. Ze zou zelfs gaan kijken. Een andere collega zei vandaag: Dat is pas volgend jaar! Ik geloof alles...