donderdag 14 mei 2009

Raadplaat

Als de kinderen weer eens een nieuw thema op school hebben, krijg je daar als ouders altijd wat van mee. Het thema dat mijn kinderen de komende tijd onder de loep gaan nemen, is zintuigen. Mijn zoon toont zich voorlopig met name geïnteresseerd in gezichtsbedrog (en bijbehorende zoekplaatjes).

Ik hoor wel wie de meeste dieren kan ontdekken op bovenstaande plaat. Ondertussen ben ik in Engeland. Dinsdag ben ik er weer, om donderdag weer te vertrekken naar....Parijs!

Ja, wat een reislust ineens, hè. Maar je moet iets doen om de kredietcrisis te bezweren, zodat je later niet kunt zeggen 'ik heb het niet geweten, ik heb er niets aan gedaan.' Dus pak je koffers, mensen!

2 opmerkingen:

Strangebrew zei

Huh? Maar je was gisteren toch ook op de Disco in de Ster! Of was dat een astrale projektie? :)

Festina Lente zei

Ha, ha, nee, we zijn pas zaterdagochtend vertrokken....