dinsdag 5 mei 2009

Pen

Zo, vandaag had ik weer eens een mooi excuus om naar de Penshop te gaan. Mijn neefje moet namelijk confirmation (een soort vormsel) doen en aangezien ik zijn peettante ben, ga ik daar natuurlijk heen. Het is maar liefst acht jaar geleden dat we in Engeland waren, maar mijn broer komt zo vaak naar Nederland, dat we elkaar genoeg zien.

Ik heb in ieder geval een mooie pen voor hem gekocht (en ook eentje voor z'n broer en broertje), dus vergeten zal hij ons bezoek hopelijk niet. En hoewel ze weer prachtige pennen bij de Penshop hadden, ben ik toch niet in de verleiding gekomen er (nog) eentje voor mezelf of mijn kinderen te kopen. Knap hè? Zou daarom overal de vlag hebben uitgehangen?
Voor nog een liefhebber van de balpen (maar dan om praktische redenen) zie hier.

Geen opmerkingen: