zondag 26 april 2009

Antigone kijkt me aan

Antigone kijkt me al een week aan met die grote ogen van haar. Niet de echte Antigone natuurlijk, want die is allang dood en begraven, maar de persoon die Antigone speelt.

Op 10 mei is er een voorstelling in de Lindenberg en ik twijfel nog steeds of ik er naar toe zal gaan. Het reclamekaartje heb ik gekregen van een classica (de hoofdrolspeelster) die ik nog niet kende, maar die zich graag door iedereen liet kennen op de reünie van vorig weekend. Als reclame voor haar uitvoering natuurlijk, maar ook omdat ze een bijzondere en aardige verschijning is die de indruk maakte graag veel contacten te hebben.

Nou ja, als iemand zin heeft om mee te gaan.....
Update: inschrijving gesloten: ik ga met Katharina! (is zij trouwens ook haar wachtwoord kwijt :)?

Geen opmerkingen: