vrijdag 23 januari 2009

Sigmund en internet


Volgens Sigmund is er vandaag niets te beleven op het internet. Ik ben het met hem eens dat het niet beter of slechter is dan normaal, maar misschien voelt hij zich wat grieperig. Dan lijkt alles wat minder dan het in werkelijkheid is.

Of heeft hij hoofdluis, hoewel me dat in zijn geval moeilijk voor te stellen valt. Hij woont ook niet in Nijmegen. Daar woedt momenteel naast de griepepidemie ook een hoofdluisepidemie. Het lijkt me trouwens verschrikkelijk als je door beide tegelijk getroffen wordt! Ik heb trek in noch het een noch het ander, dus ik geloof dat ik me dit weekend lekker met een boek opsluit. We hebben geen verjaardagen of andere feesten, dus ik HOEF ook met niemand contact te hebben.
Thanx for the lessons, Sigmund!

Maar in tegenstelling tot Sigmund heb ik me vandaag wel vermaakt op het internet. Met een filmpje over een brunette wier man jaloers was op haar salaris bijvoorbeeld (dat laatste verzin ik er maar bij).(http://www.depers.nl/opmerkelijk/278816/Wenkbrauwwax.html)

2 opmerkingen:

katharina zei

U sluit U dus op met een boek dit weekend Festina. Het is zonnig weer, buiten is ook mooi. Ik neem even de positie van gastschrijver op mij. Waar kan ik mijn verbijstering anders kwijt dan bij U?
Bijvoorbeeld zag ik gisteren Franscico van Jole. Een uitstekend en kritisch journalist. God zij dank nam hij Charles Groenhuizen op de korrel. U weet wel, die nos man die overgevlogen wilde worden om hier week op week af te melden als journaallezer via de autocue dat er minder eieren gelegd worden in Barneveld. Voor een idioot salaris, was hij maar kaal.
En die schat meldde bij witteman dat Obama echt een christen unie man was!!
O.K. hij heeft iets prekerigs, maar alles wijst erop dat Groenhuizen er wel erg naast zit. (zat hij al wegens zijn steun door dik en dun van G Bush). Vanochtend hoorde ik op de radio dat Obama de abortus restricties weer terug draait die G.B. dag ingesteld. Hoezo christen unie?
Beste festina, wat doen we met dit soort journalisten? Weet U er raad mee?
Gegroet en nu naar buiten!

Festina Lente zei

Wat we met dit soort journalisten moeten doen? Vervangen door mannen met echte kl*ten, niet zo'n rechtse bal graag! En die abortusrestricties, die zijn uiteindelijke door R.Reagan ingesteld. Ook al zo'n licht.
Nee, geef mij Obama maar! Prachtige speech; zo moeten volgens mij de speeches van grote Romeinse veldheren en staatslieden als Caesar en Augustus geklonken hebben. Vol hoop, zinnige verwijzingen naar het verleden en wijzen op de gemeenschappelijke waarden en eigen verantwoordelijkheid van mensen.
En...fijn dat je je verantwoordelijk voor mijn buitenleven voelt, maar ik ben echt snipverkouden! Ik moest even naar de stad, maar heb het zo kort mogelijk gehouden...